Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~losstsoul | użytkownik

imię i nazwiskoAleksandra adresRawicz zarejestrowany09.11.2007 @13:32:43 ostatnio na stronie10.03.2012 @20:20:31

Totalna pustka...
Wyobraźnia na długich wakacjach...
Pojedyncze pomysły pukające do drzwi raz na jakiś czas...
Niemożność ich zrealizowania...
Marne efekty...

Totalna pustka...



Polecam
http://exploreremg.digart.pl/
http://eyeofra.digart.pl/
http://sieraq.digart.pl/
http://bosska.digart.pl/


Dedykacja... (dalej nie wierze )
http://www.digart.pl/praca/3042934/Pod_numerem_22.html
http://www.digart.pl/praca/3139668/Pan_Na_Wlosciach.html





kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1676670
digarty67 komentarze637 posty na forum1

komputer / sprzęt
w końcu Canon EOS 400D + KIT oczywiście + Sigma 70-300mm DG; statywu póki co brak; laptop HP Pavilion 6815

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~pannaewelina    24.06.2008 @17:32:48
rozumiem
dziękuję.
_______
'to co wiecznie zawodzi, wiecznie jest też przedmiotem nadziei'
~pachur    23.06.2008 @15:49:23
_______
cause the street life is all we know / http://www.digart.pl/tekst/zasady.html
~ShiShon    23.06.2008 @11:19:13
ale przeciez nie pojeżdżam... (?)
_______
http://www.shisha.photoblog.pl - mój photoblog
http://www.myspace.com/goodfaces - moja muzyka :D
~SieraQ    23.06.2008 @10:08:18
Bo tak mi się dużo bardziej podoba Pooglądaj portrety ludzi sobie jak są poprzycinane głowy Mi się BARDZO podoba ;] PoZdO
_______
..:: Live Laugh Love ::..
~Moira17    21.06.2008 @22:15:08
dziękuję ślicznie :P
_______
"Sposobem na kochanie czegokolwiek jest uświadomienie sobie, że moglibyśmy to utracić"
G.K.Chesteron
~EyeofRa    06.06.2008 @00:21:26
To nie szum tylko ziarno ze zeskanowanego Ilforda 400

PS
Cieszę się, że mam taką fankę
ostatnio edytowane: 2008-06-06 00:21:54
_______
Jestem wredny (czasem nawet więcej niż 'bardzo' :> ), staram się oceniać rzetelnie, nie stawiam samych 'rewelacja' i oczekuję tego samego od Ciebie - rzetelnej, obiektywnej oceny...
~szelaa    03.06.2008 @23:10:29
nie ma sprawy
~szelaa    03.06.2008 @23:00:59
Zycze wszystkiego najlepszego ... oko do fotografi masz a to juz dobra podstawa ....
~SieraQ    02.06.2008 @22:45:48
Dzięki za odwiedzinki Co te laski mają, że się tak pająków boją <lol>
_______
..:: Live Laugh Love ::..
~Libitina    29.05.2008 @14:30:35
dzięki, ale jakoś tak od dziecka się bawię duuużo samozaparcia, statyw i misio i lecisz z koksem aż się kurzy
_______
Girl interrupted. Lost in translation. Ziemniak.
http://libi-in-the-bedroom.blogspot.com/
~Disasterpiece    23.05.2008 @01:17:21
to trzeba bylo rozjasnic
~Disasterpiece    22.05.2008 @14:06:43
rozwijamy exif i wszystko jasne ;P bawic sie mniej wiecej z takimi ustawieniami. zeby zrobic mazaka.. hmm.. ustawic ostrosc, sledzic i trzymac pojazd caly czas w srodku kadru... naciskamy spust i ciagniemy dalej aparatem za pojazdem. ot calosc
~SieraQ    22.05.2008 @12:02:22
Hehe widze że w lotka wygrałaśFajny sprzęcik masz PoZdrO
_______
..:: Live Laugh Love ::..
~exploreremg    21.05.2008 @11:13:44
wysłałem Ci maila.... nie mogłem się powstrzymać przed małą modyfikacją. Oczywiście u siebie plik kasuję
_______
Moja jest tylko racja i to święta racja, bo nawet jak jest Twoja, to moja jest mojsza niż Twojsza, że właśnie, moja racja jest racja naj moj sza!
Moje prace: http://www.exploreremg.carbonmade.com
~exploreremg    21.05.2008 @11:02:50
to laptopa szkoda.... zdjęć także
_______
Moja jest tylko racja i to święta racja, bo nawet jak jest Twoja, to moja jest mojsza niż Twojsza, że właśnie, moja racja jest racja naj moj sza!
Moje prace: http://www.exploreremg.carbonmade.com
~exploreremg    21.05.2008 @10:30:14
z chęcią wpadnę, a co do znajomości poprostu przed PKC podchodzisz do auta, najlepiej z aparatem:D, oni sami szyby otwierają i lubią pogadać Właśnie mi przypomniałaś że mam jeszcze coś ciekawego z Elmotu, więc jutro jakoś coś tam wrzucę
_______
Moja jest tylko racja i to święta racja, bo nawet jak jest Twoja, to moja jest mojsza niż Twojsza, że właśnie, moja racja jest racja naj moj sza!
Moje prace: http://www.exploreremg.carbonmade.com
~exploreremg    21.05.2008 @10:23:08
hehe dzięki za wizytę i ocenę, a co do Oleksowicza nic nie wiem, natomiast Ruta zastosował zasadę "gaz w podłogę, z grubsza trafiać w drogę" i chyba na przedostatnim odcinku pocałował drzewko przodem. Niegroźnie, bo do mety odcinka się dotelepał (kilkaset metrów dalej) Pytałem Kuzaja jak się nowym autem jedzie, ale jego mina wystarczyła mi za odpowiedźFajnie że Kajtek udowodnił że N-ką można tłuc s2000. Pozdrawiam
_______
Moja jest tylko racja i to święta racja, bo nawet jak jest Twoja, to moja jest mojsza niż Twojsza, że właśnie, moja racja jest racja naj moj sza!
Moje prace: http://www.exploreremg.carbonmade.com
~ShiShon    21.05.2008 @08:21:13
ok będę pamiętać
jutro dodam tez coś ciekawego, mam nadzieję
_______
http://www.shisha.photoblog.pl - mój photoblog
http://www.myspace.com/goodfaces - moja muzyka :D
~ShiShon    21.05.2008 @08:17:20
twoja galeria także bardzo ciekawa
podoba mi sie pare zdjęć
_______
http://www.shisha.photoblog.pl - mój photoblog
http://www.myspace.com/goodfaces - moja muzyka :D
~Kawka097    24.03.2008 @13:05:26
dzięki :-D
~pannaewelina    23.03.2008 @21:08:01
dziękuję.
_______
'to co wiecznie zawodzi, wiecznie jest też przedmiotem nadziei'
~niebob    23.03.2008 @15:53:50
Witam!! uważasz że daje chamskie komentaże, przecież to nie jest kółko wzajemnej adoracji i jeżeli zdjęcie jest przeciętne to dlaczego miałbym tak go nie ocenić. myślę że krytyka nie jest niczym złym i pozwala się rozwijać. nie można klepać się po plecach i wzajemnie wystawiać "rewelacja"
pozdrawiam.
~Smerfetka1    23.03.2008 @13:03:45
dokładnie gumy przy wędzidle+wędzidło i to wszystko do umycia po skubnięciu trawki

=]
~pannaewelina    29.01.2008 @11:04:44
no to fajnie :D
w taki razie czekam
_______
'to co wiecznie zawodzi, wiecznie jest też przedmiotem nadziei'
~pannaewelina    29.01.2008 @11:01:24
ja Cię sobie poobserwuję :D
będziesz miała więcej ocen i opinii ; )
_______
'to co wiecznie zawodzi, wiecznie jest też przedmiotem nadziei'
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt